Prosím věnujte pozornost následujícímu upozornění! Dobou dodání uvedenou ve dnech jsou myšleny pracovní dny, tudíž víkendy a státní svátky NELZE do této dodací doby počítat.

Vrácení, výměna, reklamace

 

Upozornění: vrácené zboží prosím odesílejte na adresu Malvis s.r.o. Stapety.cz, Slezská 1942, Frýdek - Místek, 73801. Balíky, které budou adresovány na sídlo firmy Dobrá 1026, 73951 Vám budou automaticky vráceny.

 

Vrácení 

  • Nesplnilo zboží Vaše očekávání? 
  • Pošlete nám je v originálním balení na naší adresu: Malvis s.r.o. Stapety.cz, Slezská 1942, 73801, Frýdek - Místek.
  • Tapeta nesmí být již nastříhaná ani nijak poškozena. Obraz nesmí být poškozen.
  • Přiložte fakturu, kterou najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Nezapomeňte dopsat číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peníze.
  • O přijetí balíku Vás budeme informovat emailem.
  • Peníze na účet Vám odešleme co nejdříve, nejpozději však do 14 dní od doručení.
  • Chcete se s námi poradit? - kontaktujte nás (email info@stapety.cz nebo telefonním čísle 727 812 624)

Výměna

  • Chcete zboží vyměnit?
  • Napište nám email na info@stapety.cz.
  • Pošlete nám zboží v originálním balení zpět na naší adresu: Malvis s.r.o. Stapety.cz, Slezská 1942, 73801, Frýdek - Místek.
  • Tapeta nesmí být nastříhaná ani nijak poškozena. Obraz také nesmí být poškozen.
  • Přiložte fakturu, kterou najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Na fakturu napište VÝMĚNA.
  • Vytvořte si novou objednávku v eshopu Stapety.cz a do poznámky připište, že žádáte výměnu. Náš tým tak začne pracovat na výrobě nové tapety.
  • O přijetí balíku Vás budeme informovat emailem.
  • Chcete se s námi poradit? - kontaktujte nás (email info@stapety.cz nebo telefonním čísle 727 812 624)

Reklamace

  • Chcete zboží reklamovat?
  • Lhůta na uplatnění reklamace je 24 měsíců. U stálobarevnosti tapet dokonce 36 měsíců.
  • Reklamační řízení zahájíme ihned po obdržení kompletního reklamovaného zboží.
  • Přiložte k němu reklamační formulář, který stáhnete zde.
  • Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit, jakmile se vada projeví.
  • Při vybalování důkladně zkontrolujte, zda nedošlo k mechanickému poškození, souhlasí velikost a je zachována barevná stálost.
  • Po nalepení již není reklamace možná ani zda je nastříhaná. Nastříháním tapety zákazník souhlasí s její kvalitou a zpracováním.
  • To však neplatí u reklamace z důvodu "vyšisování" barvy.  
  • K té prosím doložte fotodokumentaci a pošlete nám ji na email info@stapety.cz. Pamatujte, že na tuto reklamaci máte nárok 36 měsíců.
  • Budeme se snažit reklamaci vyřídit co nejdříve, nejpozději však do 30 dní od doručení zboží.
  • Máte na nás nějaký dotaz? - kontaktujte nás (email info@stapety.cz nebo telefonním čísle 727 812 624)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení