Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit, že vzhledem k probíhající koronavirové pandemii může dojít k mírnému opoždění objednávek. Děkujeme za trpělivost. Společně to zvládneme :-)

Doprava a platba


Při nákupu nad 5000 Kč máte dopravu ZDARMA!

Neplatí pro dobírku, ani dopravu na Slovensko.

Pokud nám zboží vrátíte a Vaše objednávka již nesplňuje podmínky "Dopravy zdarma" - nepřesahuje 5000 Kč, poštovné vám bude odečteno zpětně z dobropisu. (dle běžných cen dopravy v našem eshopu)

Platba

Platba převodem na účet - platební údaje Vám odešleme na emailovou adresu udanou v objednávce. Variabilním symbolem je vždy číslo objednávky, je velmi důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

Platbu převodem v České republice uhraďte na bankovní účet:  Fio Banka č.ú. 99999933/2010 

Platbu převodem v Slovenské republice uhraďte na bankovní účet: Fio Banka č.ú. 2001287495/8330, 

IBAN našeho účtu je: CZ9220100000002001287495

Dobírkou - balík zaplatíte kurýrovi při převzetí. Tato služba je zpoplatněna dle ceníku jednotlivých dopravců. 

 

Doprava

 

Česká pošta česka_posta

Balík do ruky - 92 Kč s DPH

Platba převodem nebo dobírkou + 36 Kč s DPH

  • poštovní doručovatel Vám doručí balík na uvedenou adresu
  • o doručení balíku budete informováni emailem nebo SMS zprávou od České pošty
  • pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne, balík bude uschován na pobočce České pošty. A to nejdéle 6 dní
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stapety.cz nebo telefonním čísle 727 812 624. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně a to do 3 dnů.

Balík na poštu - 97 Kč S DPH

Platba převodem 

  • zásilku si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce České pošty
  • o možnosti vyzvednutí zásilky Vás Česká pošta bude informovat emailem nebo SMS zprávou, ve které najdete kód pro vyzvednutí zásilky
  • balík prosím zkontrolujte a pokud vidíte poškození, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stapety.cz nebo telefonním čísle 727 812 624. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně a to do 3 dnů.

EMS - 156 Kč s DPH

Platba převodem nebo dobírkou + 36 Kč s DPH

  • garantovaná služba České pošty - doručení zboží do 24 hodin i o víkendu (ve větších městech)
  • poštovní doručovatel Vám doručí balík na uvedenou adresu
  • o doručení balíku budete informováni emailem nebo SMS zprávou od České pošty
  • pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne, balík bude uschován na pobočce České pošty. A to nejdéle 6 dní
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stapety.cz nebo telefonním čísle 727 812 624. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně a to do 3 dnů

 

PPL   ppl

PPL kurýrní služba - 91 Kč s DPH

Platba převodem, dobírkou nebo kartou

  • kurýr Vám doveze zásilku na Vámi udanou adresu
  • společnost PPL umožňuje platbu kartou při převzetí balíku, tato služba není zpoplatněna
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stapety.cz nebo telefonním čísle  727 812 624. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí kontaktujte prosím PPL na zákaznické lince 225 331 500

PPL Parcelshop - 75 Kč s DPH

Platba převodem

  • zboží si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce Parcelshopu
  • o uložení zásilky budete informováni emailem nebo SMS zprávou, ve které budete mít kód pro vyzvednutí balíčku
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stapety.cz nebo telefonním čísle  727 812 624. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí kontaktujte prosím PPL na zákaznické lince 225 331 500

 

Zásilkovna  zasilkovna

Výdejní místo Zásilkovny - 65 Kč s DPH

Platba převodem, dobírkou + 22 Kč s DPH

  • zboží si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce Zásilkovny
  • o uložení zásilky budete informováni emailem nebo SMS zprávou, ve které budete mít kód pro vyzvednutí balíčku
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený. a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stapety.cz nebo telefonním čísle 727 812 624. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí kontaktujte prosím Zásilkovnu na zákaznické lince 216 216 516

 

DPD

Platba převodem, nebo dobírkou

  • kurýr Vám doveze zásilku na Vámi udanou adresu
  • společnost DPD umožňuje platbu kartou při převzetí balíku, tato služba není zpoplatněna
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený. a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stapety.cz nebo telefonním čísle  727 812 624. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí kontaktujte prosím DPD na zákaznické lince 225 373 373

 

Doprava na Slovensko

Česká pošta doprava SK - 320Kč s DPH / 12 €

Platba převodem

  • doprava pro nadměrné velikosti zboží (paravány, jednodílné velké obrazy od rozměru ....)

 

UPS - doprava na Slovensko - 156 Kč s DPH / 6 €

Platba převodem

 

Zásilkovna SK - 100 Kč s DPH / 4 €

Platba převodem

  • určena pouze pro přepravu menších zásilek - tapety, příslušenství