Reklamace

Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců a na barvy 36 měsíců.

Reklamační řízení bude zahájeno, jakmile zákazník předloží kompletní reklamované zboží (neplatí u tapet, které ztratily stálobarevnost - vyšisování), vyplněný reklamační protokol a prokáže nákup reklamovaného zboží - nejlépe nákupním dokladem, nebo e-mailem.

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dní ode dne dodání reklamovaného zboží prodejci.

Zákazník si může zvolit způsob vyřízení reklamace (výměna, vrácení peněz, sleva na reklamovaný kus), avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí a zda k přání zákazníka přihlédne.

 

Musím tapetu, obraz reklamovat ihned po projevení vady?

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Po nalepení a následné zjištění závady již nelze zboží reklamovat. Při vybalení vždy překontrolujte, zda je zboží v pořádku, není nijak poškozené a odpovídá velikost, nebo barevná stálost. Vyšisování barvy v průběhu 36 měsíců může zákazník uplatnit reklamaci zasláním fotodokumentace.

Reklamační list ke stažení zde

 

Výměna a vrácení zboží do 14 dnů

Chcete-li zboží vyměnit, zašlete e-mail s žádostí na výměnu na info@stapety.cz, kde obdržíte další instrukce. Při vrácení zboží do 14 dnů, stačí jen zaslat zpět kompletní zboží s přiloženou fakturou a na ni vepište číslo účtu, částka Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů. Fakturu se zbožím zašlete na korespondenční adresu Malvis s.r.o., Třebízského 1481, Frýdek-Místek 73801

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku